Friday 7 October 2022

Phazair Variable Speed Screw Air Compressor 1Ph

Phazair Variable Speed Screw Air Compressor 1Ph

Phazair offer a technical revolution in single phase rotary screw air compressor technology, with up to 27.5 cfm FAD from a 230v single phase supply. The largest single phase screw compressor available. Energy saving variable speed systems that are configurable by the user to adopt any power input from 2.2kW up to 5.5kW, proving air capacities up to 27.5 cfm/ 780 l/min FAD

The high performance compressor is suitable for demanding applications. The machine is supplied with electrical starter and controls ready to work. Full 5.5 kW electric motor provides plenty of capacity for medium size workshops and smaller industrial applications. The economic stop start controls and low Maintenance keeps operating costs lower.






3 comments:

  1. خزانات مياه فيبر جلاس كما تقدم الشركة أفضل خزانات الفايبر جلاس بمواصفات عالمية بسعات من 850 لتر حتى 60 متر مكعب وبأشكال عديدة ومختلفة لتناسب كل الأغراض.

    ReplyDelete
  2. معارض انتيكات فرنسي تقام هذه المعارض في مدن عديدة بما في ذلك باريس ونيس وليون ومرسيليا، وهي تعكس التراث الثقافي والفني الفرنسي بأفضل صوره. يمكن للزوار استكشاف عوالم مختلفة من الفن والتاريخ في هذه المعارض، وربما العثور على قطع نادرة وفريدة تعكس جمال الفن القديم والأثري.

    ReplyDelete
  3. رولات الاسترتش الصناعية هي أسطوانات مصنوعة من مواد مرنة تستخدم لتمديد وتثبيت الأفلام البلاستيكية والأغشية اللاصقة على السطوح. تُستخدم هذه الرولات في عمليات التغليف والتغليف والحفظ.

    عادةً ما تكونشرنك حرارى بولي اولفين صناعية مصنوعة من مادة PVC أو PE، وهي تأتي بأحجام وأشكال مختلفة حسب احتياجات المستخدم. يتم صنع هذه الرولات عن طريق تسخين المادة المرنة ثم سحبها بشكل رقائق أو أسلاك ثم تشكيلها في شكل أسطوانات.

    ReplyDelete